Monday, April 7, 2008

Idea...

Entry ni, ntah sebab apa, susah sangat nak tulis. Bukan setakat susah nak cari penamat atau kesimpulan, tapi intronya pun dah susah. Masuk yang ni dah 4 kali aku delete and re-write.

Nak tau sebab apa? Sebab aku takde idea la.. as simple as that! Weh Jojoe.. takde idea dok diam² laa.. ada ati nak bloggin kunun.. Blah laaa.

Owh.. ada idea.. nak tau tak camne orang stesen TV kerja? Hmm...

Skang ni 1750hrs - aku kat pc Yong, writer Radar AF. Dia takde, tapi pc aku si Mimie tengah guna (kitorang sume share² PC), so aku tumpang jap. Lagipun best jugak, sebab tempat Yong ni terlindung. Heheh heheheh.

Tak jauh dari aku, boss aku si Alam tengah menceritakan pengalaman beliau melawat rumah aku, yang aku sewa dengan boss aku sorang lagi si Amir, yang juga pernah tumpang tinggal di rumahnya selama beberapa bulan yang panjang. Hahah hahahah.

Selang beberapa PC ke tepi adalah PC aku dan writer Fulus si Mimie, dengan Ogy di PC sebelahnya. Huhuh huhuhuh.

Sedang merewang serata alam adalah Medd, partner aku dalam RiaSentral, tengah tunggu si Alam abis bercerita untuk ditumpangkan balik. Aku pun sama jugak, tengah tunggu nak balik jugak. Dan Medd jugak baru je tunjuk kat aku gambar² binatang bersetubuh yang tak stim lansung. Tak paham aku. Hihih hihihih.

Tadi 1600hrs adalah waktu minum yang wajib. Kalau tak, Alam akan pecat semua orang. Terpaksa la balik, sementara nak tunggu besok untuk datang mintak keja balik. Tapi tak berapa susah la jugak pun, dia yang belanja. Hohoh hohohoh.

Yup. Macam tu la cara orang stesen TV keja. Best? Antar la resume.

Okeh.. nak balik.

p/s : ada idea kunun.. blah la gemok!

5 comments:

ajathajar said...

haha..
1st time aku dgr ko ckp ko gemok.
so how was da date?
yadi yadi yada?

Anonymous said...

Baru aku prasan.. banyak typing error. Hahah. Yada yada yada...

Anonymous said...

gemok! gemok!

Anonymous said...

hi baba...

how are u getting on?

-kak ena a.k.a dQueen-

Anonymous said...

hi baba...

how are u getting on?

-kak ena a.k.a dQueen-